Nom del Joc
2 si, 3 no (o
gerros)
|
Edat/s:
Totes les edats
|
Nº participants òptim:
30
|
Codi: ES 001
|
|
Material: Res
|
Temps: 5 minuts
|
|||
Instal·lació òptima
|
Un espai gran i ample,
ja sigui cobert o descobert.
|
|||
Objectius generals
|
·
Moviment
constant
|
|||
·
Intentar
no ser atrapat
|
||||
Descripció
|
||||
Situació inicial:
Es tria al jugador o
jugadors que començaran atrapant i els altres s’escampen per la zona de joc.
(S’ha d’intentar que els que escapen siguin un nombre imparell per a que així
sempre hi hagi moviment).
|
Gràfic
|
|||
Desenvolupament:
El joc tracta
d’intentar no ser atrapat ja sigui escapant dels que paren sense més o
agrupant-te amb un altre company entrelligant els braços, d’aquesta manera no
pots ser atrapat.
Un altre forma de
donar-li més emoció al joc es el estar escapant i abans de que t’atrapin
unir-te a un membre d’una parella ja formada, en aquest cas, l’altre membre
de la parella haurà de marxar, ja que només poden haver-hi dos entrelligats.
|
||||
Final:
El joc s’acaba quan
s’arriba al límit de temps ja esmentat abans de començar el joc.
Quan s’arriba a aquest
temps, els jugadors que estan atrapant als companys, serien els que perdrien
i podria fer-se algun tipus de penyora, com per exemple començar parant al
següent joc, etc.
|
||||
Variants:
|
Ø
La
para (atrapa) més d’un participant
|
|||
Normes de seguretat:
No jugar molt a prop
de les parets
|
||||
2 SÍ, 3 NO / GERROS
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada